fb instagram Twitter

19 kwi 2014

19 kwietnia 2014





Dziś w mojej stylizacji zagościł print wężowy. 
Najczęściej pojawia się na różnego rodzaju akcesoriach. W ten sposób nosi się go najbezpieczniej. Ja również nie chciałam przesadzić, więc do czarno-białej sukienki i skórzanej ramoneski dołączyłam trampki oraz torebkę w tym wzorze. Outfit, poprzez dołączenie takich dodatków staje się wyjątkowy.
Mam nadzieję, że podoba Wam się dzisiejsza stylizacja i zapraszam do odwiedzania (oraz lajkowania) mojej strony na facebooku. Za niedługo pojawi się tam niespodzianka w formie konkursu oraz na bieżąco będę Was informować o nowych wpisach na blogu : )






 




jacket Sklep COCO / sneakers H&M / bag H&M / bracelet Stradivarius / necklace Granashop / sunglasses Sin-say

6 komentarzy:

  1. sukienka jest prześliczna :))
    pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych świąt;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, poluję na te buty od dawna, są kotne <3 Śliczna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look - torebeczka i sukienka przecudowne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna sukienka, obserwuję i zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna stylowka - tenisówki czad <3

    OdpowiedzUsuń